Lyrics On Demand

All the lyrics for all your favorite artists!



Click Here to add Lyrics On Demand to your Favorites!
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Omarion Lyrics

I Get It In Lyrics

Oh
Omarion
It's Gucci
Yeah Song Dynasty
Burr!
Watch me get it
Gucci! Gucci!

[Verse 1: Omarion]
I done cut the braids, low cut, got my grown on
Had to switch the label, gettin' money money long long
I be so L.A, got my Chucks and my Locs on
I was M.I.A in M.I.A superman on

[Pre-Chorus:]
I know I got it (got it, got it)
I know she on it (on it, on it)
I know you see it (see it, see it)
I know she want it (want it, want it)
She got that Cali good (Cali good)
And she kinda hood (kinda hood)
She got me policing and wishing that a ni**a would
Cause lil' momma got her back right
She be skating on it, got a ni**a seeing flashlight -This right text goes here
They be tryna get her, but she holdin' on hella tight
I got that act right, that's what she like

[Chorus:]
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again

[Verse 2: Omarion]
Done with them boys 'cause she done found a man now
Ain't no competition, chief I'm a win it hands down.
I'm a show her love love, even when my fans 'round
Get into the music baby tell me how my bass sound

[Pre-Chorus:]
I know I got it (got it, got it)
I know she on it (on it, on it)
I know you see it (see it, see it)
I know she want it (want it, want it)
She got that Cali good (Cali good)
And she kinda hood (kinda hood)
She got me policing and wishing that a ni**a would
Cause lil' momma got her back right
She be skating on it, got a ni**a seeing flashlight
They be tryna get her, but she holdin' on hella tight
I got that act right, that's what she like

[Chorus:]
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again

[Verse 3: Gucci Mane]
Burr! Burr!
Gucci!
Burr!
Gucci!

Tennis shoes, Farrakhan,
Louis V. carry on
Gucci Mane, Gucci girl
Panties she ain't wearin' none
Don't want me to buy her none
Man she done fired 'em
Damn near broke her neck when she seen me with Omarion
Double take, double take
Let's go have a triple date
Me, you and them twins you be with
Y'all think y'all can handle me?
And if I ain't putting it down right
You can cancel me
I'm married to the game
So right now you can't marry me
Champagne wishes, private jet kisses
Shanghai, Bangkok, we overseas trippin'
Pinocchio, your nose will grow
I'm smokin' dro in Tokyo
A trappa but this rappin got me going places you'll never go

[Chorus:]
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get it in (I get it in)
I get again and again

Back to: Omarion Lyrics
 


Soundtracks | Top Hits | One Hit Wonders
TV Themes | Miscellaneous Lyrics

  LyricsOnDemand.com