Last Year Was Complicated Album Lyrics by Nick Jonas


Nick Jonas Lyrics

Last Year Was Complicated Lyrics
(Lyrics to the Full Album on one page)
  1. Voodoo
  2. Champagne Problems
  3. Close
  4. Chainsaw
  5. Touch
  6. Bacon
  7. Good Girls
  8. The Difference
  9. Don't Make Me Choose
  10. Under You
  11. Unhinged
  12. Comfortable
  13. Testify (Deluxe Edition Bonus Track)
  14. When We Get Home (Deluxe Edition Bonus Track)
  15. That's What They All Say (Deluxe Edition Bonus Track)
  16. Jealous (Deluxe Edition Bonus Track)
  17. Chains (Deluxe Edition Bonus Track)
  18. Levels (Deluxe Edition Bonus Track)


Voodoo

Oh man down
You're shaking his solid ground
You're running me wild
And breaking me down, down
Desperate now
Way you do it, I don't know how
You're drinking me dry
Throwin' fuel on a fire, fire

And we ain't enough
If this is what you call love
I swear I'm better alone
I feel ya claws sinkin' in
Gettin' under my skin like

Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And just like that, got me comin' right back like
Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And I know that I ain't f*ckin' with your voodoo
Voodoo do voo voo voo voo voo

And all my life
Can't hold on to you this tight
Phasin' you out
Just a face in the crowd, baby

And this ain't enough
If this is what you call love
I think I'm better alone
I feel your claws sinkin' in
Getting under my skin like

Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And just like that, got me comin' right back like
Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And I know that I ain't f*ckin' with your voodoo

Fakin' the rush
Is almost like callin' it love
So why are you callin' it love?
Yeah why are you callin' it love?

Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And just like that, got me comin' right back like
Voodoo, ee-yea ee-yea
V-V-Voodoo, ee-yea ee-yea
You got me too attached, keep me comin' right back
And I know that I ain't f*ckin' with your voodoo

Voodoo
Oh no
I ain't f*ckin' with your voodoo



Top▲  

Champagne Problems

How many times have we been here before?
How many pieces have to break?
So many reasons not to celebrate
But I hate to see you cry so let's drink before goodbye

I got a bottle I've been saving up
Thought that we'd drink it all night, hey
We were the opposite of breaking up
Can't believe I'm losing you
We just opened up too soon

We got champagne problems
Only one way to solve 'em
Raising our glass cause it's our loss
With these champagne problems
Just keep on, keep on drinking
Keep on, keep on drinking
Keep on, keep on...

How did our clothes end up on the floor?
Didn't we just break each other's hearts?
Didn't you have one foot out the door?
Better to fall in love than lose, wish I didn't have to choose

We got champagne problems
Only one way to solve 'em
Raising our glass cause it's our loss
With these champagne problems
Just keep on, keep on drinking
Keep on, keep on drinking
Keep on, keep on...

We got champagne problems
Oh my God, the room is spinning from the Perignon
And you're still with me but you're very gone
It feels so right but we both know it's wrong
When you got, when you got, when you got...

We got champagne problems
Only one way to solve 'em
Raising our glass cause it's our loss
With these champagne problems
Just keep on, keep on drinking
Keep on, keep on drinking
Keep on, keep on...
Champagne problems
Only one way to solve 'em
Raising our glass cause it's our loss
With these champagne problems
Just keep on, keep on drinking
Keep on, keep on drinking
Keep on, keep on...

We got champagne problems...



Top▲  

Close

(feat. Tove Lo)

[Nick Jonas:]
Oh damn, oh damn, oh damn
I'm so perplexed
With just one breath, I'm locked in
Oh damn, oh damn, oh damn
I'm so perplexed
On that, it's almost shocking
I know, I know you know you're scared
Your heart, your mind, your soul, your body
They won't, they won't, they won't be careful
But I guess that you don't know me

Cause if I want you, and I want you, babe
Ain't going backwards, won't ask for space
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get too...

Close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Oh, I want you close, and close ain't close enough, no

[Tove Lo:]
Oh man, oh man
I am not really known for ever being speechless
But now, but now somehow
My words roll off my tongue right onto your lips, oh
I'm keeping cool while you keep smiling
Saying all the things I'm thinking
Oh man, oh man
I am like you so I want proof I'm what you're feeling

Cause if I want you, and I want you, babe
Ain't going backwards, won't ask for space
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get too...

[Both:]
Close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Oh, I want you close, and close ain't close enough, no

Cause if I want you, and I want you, babe
Ain't going backwards, won't ask for space
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get too... close

Close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get close, ooh
Oh, so close, ooh
I want you close, ooh
Oh, I want you close, and close ain't close enough, no
Oh, I want you close, and close ain't close enough, no



Top▲  

Chainsaw

I'll take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long

Walk in the house, lights are off
In the closet by the door, there's your coat
I wasn't thinking of you before
Too many rooms in this house, so I keep going out
What the hell is that about?
We gotta find a way to be okay

And maybe I'll just take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long
I'm gonna break the f*cking china
Cause it's just one more reminder you're gone, you're gone

When I get home, TV on
Drink in my glass, better make it strong
Some nights wanna fill this space
A tight dress and a pretty face
Keep finding things that you left on purpose
Did you plan that your timing's perfect?
Gotta find a way to be okay

Maybe I'll just take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long
I'm gonna break the f*cking china
Cause it's just one more reminder you're gone, you're gone

We were building brick by brick
Now it's just a quicksand home, yeah
So I'll take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long

I could put a sign in the lawn
But it'd mean that I would wanna let you go
And I don't wanna let you go
I could put a sign in the lawn
But it'd mean that I would wanna let you go
And I don't wanna let you go

I'll take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long
I'll burn everything that binds us
Take a lighter to the mattress and run

We were building brick by brick
Now it's just a quicksand home, yeah
So I'll take a chainsaw to the sofa
Where I held your body close for so long, so long
Yeah, so long



Top▲  

Touch

Trust me
I'd be so good for you, baby
(Oh no no)
Love me, hate me
Either way we'll go crazy
Go crazy

In the bedroom babe
Cause anyone could...you, babe
But that ain't all I'm into
I wanna get inside your brain
Every part of you

I go from touchin' you with both hands
To touchin' you with no hands
T-t-touchin' you
That's my favorite way of touchin' you
(Favorite way)

No words spoken
I still speak your language
That's what we do
Let the story
In between those pages
Those pages

I don't wanna share it with you
Cause any one could...you, babe
But that ain't all I'm into
I wanna get inside your brain
Every part of you

I go from touchin' you with both hands, babe
To touchin' you with no hands
(No hands, no hands)
T-t-touchin' you
That's my favorite way of touchin' you
My favorite way

I go from touchin' you with both hands
(Touchin' with no hands, ooh)
To touchin' you with no hands, no hands
(Touchin' with no hands, ooh)
T-t-touchin' you
(Touchin' with no hands, ooh)
That's my favorite way of touchin' you
I'm touchin' you, babe
(Touchin' with no hands, ooh)

Cause anyone could...you, baby
But that ain't all I'm into, love, no no
I wanna get inside your brain, oh
Oh no
And every part of you

I go from touchin' you with both hands
(Touchin' with no hands, ooh)
To touchin' you with no hands, no hands, no hands
(Touchin' with no hands, ooh)
T-t-touchin' you, touchin' you
(Touchin' with no hands, ooh)
That's my favorite way of touchin' you
(Touchin' with no hands, ooh)
My favorite way of touchin' you, touchin' you, touchin' you
(Touchin' with no hands, ooh)
My favorite way of touchin' you baby, touchin' you, touchin' you
(Touchin' with no hands, ooh)



Top▲  

Bacon

[Verse 1 - Nick Jonas:]
Pretty mind, silk thoughts
Start a fire when you turn the lights off
Oh my, my God
The way he made you he did a fine job

[Pre-Chorus - Nick Jonas:]
I know you been hoping I give in
But I ain't feeling that feeling, no
Babe you right, maybe I'm tripping
The one thing I love more than being with you

[Chorus - Nick Jonas:]
And that's late nights, doing what I wanna do
I got sleep eyes; I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you
And that's no ties, no drama in my life
Yeah I, I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you-ou-ou-ou
Yeah, you-ou-ou-ou
Yeah, you-ou-ou

[Verse 2 - Nick Jonas:]
Sizzling, white hot
Give me that sugar with the sweet talk
You're perfect, but I'm not
So how do we end up in the worst spot?

[Pre-Chorus - Nick Jonas:]
I know you been hoping I give in
But I ain't feeling that feeling, no
Babe you right, maybe I'm tripping
The one thing I love more than being with you

[Chorus - Nick Jonas:]
And that's late nights, doing what I wanna do
I got sleep eyes; I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you
And that's no ties, no drama in my life
Yeah I, I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you-ou-ou-ou
Yeah, you-ou-ou-ou
Yeah

[Bridge - Ty Dolla $ign:]
Dolla $ign, Dolla $ign
Girl every time we get together it's a movie
You on top, got me feeling on your booty
Know you ready when there's other girls around
Won't admit it, but you're acting so different now
And it's hard to just let go like that
When your man with the party, you go way back
And the love's what keeps you coming back
And I'm loving with a bad bitch down my back

[Nick Jonas:]
The one thing I love more than being with you

[Chorus - Nick Jonas:]
And that's late nights, doing what I wanna do
I got sleep eyes; I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you
And that's no ties, no drama in my life
Yeah I, I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some bacon on it
One thing I love more than being with you-ou-ou-ou
Yeah, you-ou-ou-ou



Top▲  

Good Girls

[Nick Jonas:]
Take another photo
Post it for the world to see
People that you don't know
Who the hell you tryna please?

If you lack a credit card
Will you never see the shot?
Doctor, doctor, hide the scars
Please
Those Hype Williams videos
Taught you how to wear your clothes
Drop it low, touchin' your toes

When did all these good girls decide to be bad?
Dancin' up on the table, gettin' back at your dad
Who's the asshole that told you
That's what you had to do? Yeah
When did all these good girls decide to be bad?
You know I love your skin, but is it deeper than that?
Don't wanna blame you for it, cause that's what we ask of you
Yeah, but when did all these good girls

Goin' out to the girls in the club who put it down
You know sexy isn't just what you see, yeah
I ain't mad a little game of run around
As long as you can keep up with me

If you lack a credit card
Will you never see the shot?
Doctor, doctor, hide the scars
Please, please
Those Hype Williams videos
Taught you how to wear your clothes
Drop it low, touchin' your toes

When did all these good girls decide to be bad?
Dancin' up on the table, gettin' back at your dad
Who's the asshole that told you
That's what you had to do? Yeah
But when did all these good girls decide to be bad?
You know I love your skin, but is it deeper than that?
Don't wanna blame you for it, cause that's what we ask of you
That's what we ask
But when did all these good girls
But when did all these good girls

[Big Sean:]
I used to be too bad for the good girls
Now I'm too good for the bad girls, no middle ground
Funny how big cities turn to little towns
When you tend to get around, I think we should sit it down
Girl you way too good to be in here
I see what they don't see and see it clear
I think we should prolly take a little time out
You know, slow it down, clear your mind out
Figure out what you're into
You don't strike me as a club girl, you seem more residential
To keep it real, I just want a bad girl tonight
And a good girl for life, all I seen was potential

[Nick Jonas:]
When did all these good girls decide to be bad?
You know I love your skin, but it's much deeper than that
And gotta thank you for it, for showin' me all of you

When did all these good girls decide to be bad?
Dancin' up on the table, gettin' back at your dad
Who's the asshole that told you
That's what you had to do? Yeah
But when did all these good girls decide to be bad?
You know I love your skin, but is it deeper than that?
Don't wanna blame you for it, cause that's what we ask of you
That's what we ask
But when did all these good girls...



Top▲  

The Difference

You never had a love like this, baby, not this kind
You ain't never been touched like this, feel it down your spine
I ain't never been one to miss, don't plan on starting tonight
I think I could be the perfect fit in your life

Yeah, you're looking for love
You say nothing's good, good enough
You've been broken like way too much
Let me fix you baby

Cause you ain't too uptight
You keep it on the low but you know your body wants mine
Where you tryna go, when you know I'll never waste your time, yeah
If you don't feel the difference when you walk away
Cause you gonna learn today
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)

I love you like a grown ass man, pushing all your buttons
I'll let you in on all my plans, you might learn something (might learn something)
And you might be surprised what you get out of it
These clothes keep you confined, so just get out of 'em

Yeah, you're looking for love
You say nothing's good, good enough
You've been broken like way too much
Let me fix you baby

Cause you ain't too uptight
You keep it on the low but you know your body wants mine
Where you tryna go, when you know I'll never waste your time
If you don't feel the difference when you walk away
Cause you gonna learn today
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)

And you will be surprised what you get out of it
These clothes keep you confined, so just get out of 'em
And I will redefine all the damages and fix it
I'm on a mission, to show you the difference

You're looking for love
You say nothing's good, good enough
You've been broken like way too much
Let me fix you baby

Cause you ain't too uptight
You keep it on the low but you know your body wants mine
Where you tryna go, when you know I'll never waste your time
If you don't feel the difference when you walk away
Cause you gonna learn today
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)
I'll show you the difference baby (woo-hoo-ooh, woo-hoo)



Top▲  

Don't Make Me Choose

Don't make me choose
Between my left hand and my right
Don't make me choose
Between my love and my life
Either way I lose
And that just ain't right
Don't make me...
If you really love me
You would never judge me
I would never do that to you
Don't make me...

Whenever I can, I'll be there
You've got a man who knows exactly what you need
And I got a plan, don't be scared
I know, I know right now it's hard to see

Trust me
I can compartmentalize
Don't wanna throw this balance
I'm in for the ride but

Don't make me choose
Between my left hand and my right
Don't make me choose
Between my love and my life
Either way I lose
And that just ain't right
Don't make me...
If you really love me
You would never judge me
I would never do that to you
Don't make me...

If you wanna talk, I'll listen
I'll be here on the line until you fall asleep
Gimme your time, gimme permission
To make it work, to put your mind at ease

I need you to trust me
I can compartmentalize
Don't want to throw this balance
I'm in for the ride but

Don't make me choose
Between my left hand and my right
Don't make me choose
Between my love and my life
Either way I lose
And that just ain't right
Don't make me...
If you really love me
You would never judge me
I would never do that to you
Don't make me choose

Cause I lose every time you push at me like this
So I'll find a way to show you these two words can more than co-exist

Don't make me choose
Between my left hand and my right
Don't make me choose
Between my love and my life
Either way I lose
And that just ain't right
Don't make me...
If you really love me
You would never judge me
I would never do that to you
Don't make me choose

Don't make me choose
Don't make me choose
If you really love me
You would never judge me
I would never do that to you
Don't make me...



Top▲  

Under You

[Verse 1:]
Cigarette
That I never got a chance to hit
A chance to hit
But in my mind
Baby I can taste your lips
Taste your lips

[Pre-Chorus:]
I was so foolish
On some stupid shit
Should have never let you go
Knowing that you left
Messes with my head
Shadows of you haunt me now

[Chorus:]
So I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you
No I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you

[Verse 2:]
Poured a glass
But I never got to take a sip
Take a sip
I've been around the world
But baby you're my only fix
My only fix

[Pre-Chorus:]
I was so foolish
On some stupid shit
Should have never let you go
Knowing that you left
Messes with my head
Shadows of you haunt me now

[Chorus:]
So I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you
No I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you

[Bridge:]
Had a heart attack
Full speed, swerve off track
Can't breathe
Where you at? Where you at? Where you at?
Ain't no way to take you back
I've become this heart attack
Everywhere I see your face
And it kills me everyday

[Chorus:]
So I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you
No I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you

So I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you
No I'll never get over
Never get over
Not getting under you
Getting under you



Top▲  

Unhinged

Told your mama and your brother you won't compromise
Say my innocent decision keeps you up at night
Talk about another man that you've been talkin' to
Just to see if I'll get mad and I'll fight for you
But that's not me

And right now my head
Isn't screwed on right
And I can't decide what I want

Every sweat just breaks me a little
And I know you can't take this back and forth
Is the love already safe for you in the middle?
When you close that door you see
It's unhinged, it's just like me

You're not the first to try and diagnose what's wrong with me
I'll be the first to admit that I'm hard to please
I'm afraid to find out that I might be right for you
Cause it's one step closer to life with you
And that's not me, yeah

And right now my head
Isn't screwed on right
And I can't decide what I want

Every sweat just breaks me a little
And I know you can't take this back and forth
Is the love already safe for you in the middle?
When you close that door you see
It's unhinged, it's just like me

I ain't scared of my emotions, but I'm afraid to let you see
Cause I know if I stay open, I won't be what you need

And you close that door you see
It's unhinged, it's just like me
When you close that door you see
It's unhinged, it's just like me



Top▲  

Comfortable

Cause my faith in you is very comfortable for me
My faith in you, baby, is very comfortable for me

Never trust a door 'til it's open
Never trust a heart 'til it's a broken
I know you're the one who can break the mold
Iverson was like, told me practice
I don't need a mic cause the fact is
I'm living my life, it's hot and then cold, cold

So who are you catering to?
Who you f*cking with when there ain't nobody f*cking with you?
I told you I knew you before you even knew that you were you
Yeah I know you better than that, I know you better...

Cause my faith in you is very comfortable for me
My faith in you, baby, is very comfortable for me
I'm blazing through-ough-ough-ough
Until you're comfortable for me
My faith in you is very comfortable for me

Never met a beauty queen I didn't like
It doesn't mean it's alright and you gotta wife
I'm trying not to take my time, cause these ten's got friends
And I'm just tryna kick it with the girl in the back
Who doesn't give a damn
If I'm J from Brooklyn or just in the band
It's all the same, it's all the same in her eyes

Well who are you catering to?
Who you f*cking with when there ain't nobody f*cking with you?
I told you I knew you before you even knew that you were you
Yeah I know you better than that, I know you better...

Cause my faith in you is very comfortable for me
My faith in you, baby, is very comfortable for me
I'm blazing through-ough-ough-ough
Until you're comfortable for me
My faith in you is very comfortable for me

Not a game; not the game that...talk about, it's easy to sum it up when you just talk about practice...
we're sitting here, I'm supposed to be the franchise player, and we're in here talking about practice.
I mean, listen, we talking about practice. Not a game, not a game, not a game, we talking about practice.
Not a game; not the game that I go out there and die for and play every game like it's my last, not the game,
we're talking about practice, man. I mean, how silly is that? Man we're talking about practice.

I know I'm supposed to be there, I know I'm supposed to lead by example, I know that.
And I'm not shoving it aside like it don't mean anything.
Not the game, not the game, I'm not shoving it aside, you know, like it don't mean anything...

Cause my faith in you is very comfortable for me
My faith in you, baby, is very comfortable for me
I'm blazing through-ough-ough-ough
Until you're comfortable for me
My faith in you is very comfortable for me



Top▲  

Testify

(Deluxe Edition Bonus Track)

I'm on one
I can't deny it, not this time, no
I'm on one
At just the thought of touchin' her
I come undone
Every time I'm with her it's brand new
So brand new

She's got something
That keeps me coming
I tried running
But ain't no running from the truth
Tell myself to, just be cool
I can't help it
I know what you wanna do

So anytime that you hit me up
Anytime that you want this love
Say the word and you know I'll come through, yeah
Cause the way it feels ain't right
Messed around and it changed my life
Now I can't walk away, it's too good
Make me wanna testify
That love's too good
Make me wanna testify
That love's too good, baby

Hands up high
Got me where she want me with my hands up high
Every time I'm in it
Wish I could rewind
Don't nobody do me like she do
It's all brand new, oh baby

She's got something
That keeps me coming
I tried running
But ain't no running from the truth
Tell myself to, just be cool
I can't help it
I know what you wanna do

So anytime that you hit me up
Anytime that you want this love
Say the word and you know I'll come through, yeah
Cause the way it feels ain't right
Messed around and it changed my life
Now I can't walk away, it's too good
Make me wanna testify
That love's too good
Make me wanna testify
That love's too good, baby

Take me to a higher place
Yeah, I can never walk away
Oh no, oh no
Take me on a ride
You know it kills me every time that it's over
You make me wanna testify

So anytime that you hit me up
Anytime that you want this love
Say the word and you know I'll come through, yeah
Cause the way it feels ain't right
Messed around and it changed my life
Now I can't walk away, it's too good
Make me wanna testify
That love's too good
Make me wanna testify
That love's too good
Make me wanna testify
That love's too good
Make me wanna testify
That love's too good, baby



Top▲  

When We Get Home

(Deluxe Edition Bonus Track)

[Nick Jonas:]
Talking crazy when you come
It's not your fault I got a one track mind for you
I'm not your everything, I know that
Keep breathing in this moment, reality is coming

Oh, when we get home
Suffer, when we get home
We know we're crazy
We'll never make it
Oh, when we get home

[Daniella Mason:]
Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet? I don't wanna go
Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet, are we there yet?

[Nick Jonas:]
Feeling hazy when you wake up
We knew we had to come down sometime
And now, yeah we're fierce, oh yeah, f*cked up
We're choking on this moment, reality is coming

Oh, when we get home
Suffer, when we get home
We know we're crazy
We'll never make it
Oh, when we get home

Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet? I don't wanna go
Are we there yet, are we almost...
Are we there yet, are we there yet?

Oh, when we get home
Suffer, when we get home
We know we're crazy
We'll never make it
Oh, when we get home

[Both:]
Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet? I don't wanna go
Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet, are we there yet?

[Nick Jonas:]
We know we're crazy
We'll never make it
Oh, when we get home
Yeah, when we get home

[Daniella Mason (Nick Jonas):]
Are we there yet, are we almost home?
Are we there yet, are we there yet?
(Yeah, when we get home)



Top▲  

That's What They All Say

(Deluxe Edition Bonus Track)

Too broke to pay attention, got it for the low
So all I really have is a penny for your thoughts,
but I really wanna know, yeah, I really wanna know, oh
I've been on a mission, hazy from the smoke
Turning all these issues into solid gold
But I really wanna know, you saying we should let it go

That's what they all say
So I don't mind (So I don't mind)
Yeah but they all come back in due time
But if you haven't noticed, I've been getting mine
That's what they all say
That's what they all say

Got a one way ticket, searching for the show
Preach you're on a mission, everywhere I go
But I really wanna know, yeah I really wanna know
Cause my feet are in the sand and I'm thinking 'bout snow
Tell me how is Pepsi really different than Coke?
Yeah I really wanna know, I really wanna know
(Don't you?)

That's what they all say
So I don't mind (So I don't mind)
Yeah but they all come back in due time
But if you haven't noticed, I've been getting mine
That's what they all say
That's what they all say

I'll be on a boat built for two, yeah
I'll be on it waiting for you, oh
Nothing like Jamaica in June (ain't nothing like it)
I'll be right there waiting for you, no, no, no

That's what they all say
So I don't mind (So I don't mind)
Yeah but they all come back in due time
But if you haven't noticed, I've been getting mine
(Getting money)
That's what they all say
That's what they all say
(Listen, listen)
That's what they all say
So I don't mind (So I don't mind)
Yeah but they all come back in due time
But if you haven't noticed, I've been getting mine
(Hundred dolla bills)
That's what they all say
That's what they all say
(Stop)



Top▲  

Jealous

(Deluxe Edition Bonus Track)

I don't like the way he's looking at you
I'm starting to think you want him too
Am I crazy, have I lost ya?
Even though I know you love me, can't help it

I turn my cheek music up
And I'm puffing my chest
I'm getting red in the face
You can call me obsessed
It's not your fault that they hover
I mean no disrespect
It's my right to be hellish
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

I wish you didn't have to post it all
I wish you'd save a little bit just for me
Protective or possessive, yeah
Call it passive or aggressive

I turn my cheek music up
And I'm puffing my chest
I'm getting red in the face
You can call me obsessed
It's not your fault that they hover
I mean no disrespect
It's my right to be hellish
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

You're the only one invited
I said there's no one else for you
'Cause you know I get excited, yeah
When you get jealous too

I turn my cheek music up
And I'm puffing my chest
I'm turning red in the face
You can call me obsessed
It's not your fault that they hover
I mean no disrespect
It's my right to be hellish
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

'Cause you're too sexy, beautiful
And everybody wants a taste
That's why (that's why)
I still get jealous

Oh (that's why)
I still get jealous
Oh (that's why)
I still get jealous



Top▲  

Chains

(Deluxe Edition Bonus Track)

With her wine-stained lips, yeah she's nothing but trouble
Cold to the touch but she's warm as a devil
I gave all my heart but she won't heal my soul
She tasted a break and I can't get more

You got me in chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love
You got me chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love

Tryna break the chains but the chains only break me
(Hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey)
Tryna break the chains but the chains only break me

Alone in the night 'til she knocks on my door
Oh no, wasted again but I can't say no (no)
Baby tell me why, why you do, do me wrong
Baby tell me why, why you do, do me wrong
Gave you my heart but you took my soul

You got me in chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love
You got me chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love

Tryna break the chains but the chains only break me
(Hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey, hey-ey-ey-ey)
Tryna break the chains but the chains only break me

Baby tell me why, why you do, do me wrong
Baby tell me why, why you do, do me wrong
Gave you my heart but you took my soul

You got me in chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love
You got me chains, you got me in chains for your love
But, I wouldn't change, no I wouldn't change this love

Tryna break the chains but the chains only break me

Writer: Jason Evigan, Danny Parker
Copyright: Lyrics © Music Of Big Deal, Danny Clementine Music, BMG Platinum Songs, Bad Robot


Top▲  

Levels

(Deluxe Edition Bonus Track)

Levels, levels, levels, levels

Get on my elevator, baby we're going up
Give me that now and later, I can't get enough
So much to discover, please don't stop me now (don't stop me)
Every time I touch you, you lift right off the ground

Let them go, all the one's tryna get in the door
I'm a go where they all couldn't go
Up a floor, up a floor, up a floor, oh

I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

(Rooftop)
(Up-up-up, up-up-up, up-up-up)...

Aw yeah, just walking up on the ceiling, dancing up on the wall
You and that drug you're dealing, should be against the law
All this heat keep rising, make you stop, drop, and roll
I'm bottling up the lightning, supernatural

Let them go, all the one's tryna get in the door
I'm a go where they all couldn't go
Up a floor, up a floor, up a floor, yeah

I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

Levels, levels, levels, levels
Levels to your love
Yeah, heaven can't reach us
Yeah, we're high-fiving Jesus
Yeah, yeah

And I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

(Take them to the rooftop)
Oh, levels
There's levels to your love, yeah, yeah
Levels, levels, levels, levels
Oh, oh, yeah, get on my level
There's levels to your love and I keep on climbing up
Levels
Top▲  


Soundtracks / Top Hits / One Hit Wonders / TV Themes / Song Quotes / Miscellaneous