Lyrics On Demand

All the lyrics for all your favorite artists!



Click Here to add Lyrics On Demand to your Favorites!
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Chamillionaire Lyrics

Internet Nerd's Argue Lyrics

[Talking:]
[Internet Nerd:] Sup, Charlie?
[Charlie:] Sup, man?
[Internet Nerd:] Nothing, chilling, watching Making The Band
[Charlie:] Dude, your mother's making something that smells wonderful man
[Internet Nerd:] Yeah, Happy New Year, man
[Charlie:] Man I didn't have anywhere to go so I'd just figured I bring my sleeping bag over and...
[Internet Nerd:] You wanna do some net surfing?
[Charlie:] Yeah, sounds like a date, I mean that'd be great
[Internet Nerd:] Ha, cool

[Rapping: Internet Nerd]
I'm on All-hip-hop dot com, it's the end of the year
Chamillionaire got one of the best mixtapes upon here
Maybe I'm hulusinating nor the screen isn't clear
I click on every link on him and never like what I hear
I just hope he disappears (I hope he disappears too)
Matter fact I hope a grave is where he disappears too
Tell me how come you don't like him (Naw, I don't like him cause you don't like him)
How bout we post it all over the net, I'll do the typing
He drops his new songs the DJ's don't drop bombs
They don't even notice him on This-Is-50 dot com
50 he's one of the greats, Chamillionaire is not one
Make it look like suicide and he just slid his watch on
(Ha, ha, that would be great, plus his album's dropping late)
When his Venom album drops, I'm goin rub it in his face
I think he should ask God for forgiveness like he's Mase
Cause his Mixtape Messiah series the mixtapes that I hate
(I hear he's dropping part eight) No he's not, he's on seven
And all these mixtapes he's dropping is really getting upsetting
(I saw it on his Myspace) Man, who the heck you telling?
(I was on his Myspace cause I was just about to get him, man)

GET HIM? (Yeah chill, why the heck you yelling?
I was only on his page so I can see how much he selling)
Well why the heck you sell em there supposed to be free
Anyone who buys anything from him's a dummy
(Yeah, all he ever talks about is candy paint and money
And how is kickers in his trunk, kick it like it's Chung Lee
How he gotta keep it Triller like Pimp C and Bun B (huh?)
And his alligator seats they were caught by Dundee)
How the heck you know his lyrics man, what are you a dweep?
(Man please, I hardly even know my ABC's
All he does is motivate me to try to get the G's)
Every other rapper raps about how they got eighty keys (shees)
And that's more appealing to me, than his chatter
(Man what'chur mom cooking?) Man it done even matter
(Why the heck you getting mad if your saying it doesn't matter
Acting like a little girl who just got beatin and battered?)
Cause I'm really starting to think that your an undercover fan
(Not an undercover nothing, I'm a over-cover Stan
I call the station up and try to get his records man)
Well okay, I believe you and my mother's making Spam
(Man damn, why you don't have no Christmas cheer?)
Christmas already done passed, plus the Grinch lives here
You don't like who I'm a like, then you can disappear
Take your purple iPod and get up out my chair

(You'll, you just mad cause Soulja Boy kilted this hear)
Soulja Boy ain't going run hip hop this hear you queer
(Soulja Boy got a cartoon) Do I look like I care?
(He get paid by YouTube) Do you think that's fair?
(I don't care if your mad or not, I'm hoping that Aster Roth
Drops something that's hot enough to knock Eminem's album off)
You shouldn't even talk your making me wanna puke
Keep mentioning people that I think are really just a fluke
Stop, you'll never reach the top I'm not having it
That's one hot album every never year's averaging
(Wait for Charles Hamilton, tell me who's goin damage him)
What'chu mean Charles Hamliton, who the heck's Charles Hamilton?
(Dude, I told you but you must have forgot)
Crooked I's gonna come out and take everyone's spot
(Everyone is gonna flop when Aftermath is on top)
Just stop, Eminem and Doctor Dre won't drop
Charlie, please your a dweep your not even in the streets
(Your not in the streets either, cause your always here with me)
Yeah but at least I got homies that know me in the streets
And they know whoi Joe Budden's and Joel Ortiz (who?)
Royce 5'9 and little more Kanyee's
(I thought you said you didn't like album's with rappers try'na sing)
I never told you such a thing, I never told you such a thing
I listen to T-Pain (No you don't man please)

What'cha mean, I never said that, that's not true
I'm on S.O.H.H. dot com more than you
I'm on Hip-hop-D-X
(Man I'm on Baller Status)
OOH, I'm on Nah-Right dot com, and that's to just to name a few
(That's the only thing you do, your a stafrid Lil Wayne)
Man Charlie your lame, you don't even know a thang
(We were on hip hop game the other night, you didn't complain)
[Internet Nerd's Mother:] (Ahh, both of ya'll shut up)
AH mother your insane!
[Internet Nerd's Mother:] (Are you talking back to mommy, put food in your tummy)
Man why I gotta eat mom, I'm not even hungry
[Charlie:] (Man I Am)
I'm surfing on the net, wait a sec I'll be there
[Internet Nerd's Mother:] (Look here)
Wait, you act like you can't hear
(Boy, don't you make me embrassing you dear)
Mom stop, please your hurting my ear!
(Come here!)
AHH, AH!
[talking: Charlie]
(Man, does this mean I have to go home, man?
It's my turn to do the dishes, man!)

Chamillionaire's message: Arguing on the internet is retarded.
If you take an offends to this, then you retarded too. Venom, coming soon.

Back to: Chamillionaire Lyrics
 


Soundtracks | Top Hits | One Hit Wonders
TV Themes | Miscellaneous Lyrics | Artist Info

  LyricsOnDemand.com